M-am hotarat sa pasesc in lumea webdesign. Dupa multe lecturi pe internet si dupa cum am fost sfatuita, am ales HTML, Dreamweaver si Adobe Photoshop pentru ca este mai usor. Pasii sunt multi, marunti si greu de parcurs si am decis ca fiecare lectie pe care o voi invata si fiecare tutorial pe care-l voi face o sa-l prezint aici din doua motive:
1. Repetitia este mama invataturii, repetand voi retine mai bine.
2. Poate acest blog facut in pasi marunti va mai ajuta pe cineva.
Voi incepe sa invat bazele HTML-ului in Notepad dupa care voi trece la Dreamweaver
Cine doreste sa invete pas cu pas cu mine este binevenita (binevenit)

Lectia 11 : Crearea de butoane text pentru link-uri

Probabil nimeni nu va folosi aceste butoane. Practic este un scris pe care se poate da click. Nu sunt aspectuoase dar trebuie sa trec si prin asta pentru a putea intelege cum functioneaza

Am lasat backgroundul folosit pana acum si scris alb dupa cum se poate observa:

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Tutorial</TITLE>
</HEAD>
<BODY BACKGROUND="poze/p4.jpg">
<FONT COLOR="white" FACE="Arial" SIZE="4">Aceasta este prima mea pagina web</FONT><P>
<HR COLOR="white">
<P><A HREF=home.html><FONT COLOR="white" SIZE="4">Home<Font></A></Font></P>
<P><A HREF=about.html><FONT COLOR="white" SIZE="4">About<Font></A></Font></P>
<P><A HREF=gallery.html><FONT COLOR="white" SIZE="4">Gallery<Font></A></Font></P>
<P><A HREF=video.html><FONT COLOR="white" SIZE="4">Video<Font></A></Font></P>
<P><A HREF=work.html><FONT COLOR="white" SIZE="4">Work<Font></A></Font></P>
<P><A HREF=contact.html><FONT COLOR="white" SIZE="4">Contact<Font></A></Font></P>
<HR COLOR="white">
<HR>
<FONT COLOR="white" FACE="Arial" SIZE="4"><I>Zona slideshow</I></FONT><BR>
<HR COLOR="white">
</BODY>
</HTML>

Aici am exemplificat butoanele text. Toate sunt la fel numai ca difera numele si link-ul (pagina catre care fac trimitere)
<P><A HREF=home.html><FONT COLOR="white" SIZE="4">Home<Font></A></Font></P>
Am folosit tag-ul <P> pentru a crea spatiu deasupra butonului
Am dat calea catre pagina home.html (ce se deschide apasand acest buton)
Am pus culoarea alba, size 4 si am dat nume butonului (Home bineinteles)
Am inchis tag-ul </A></Font>si </P> pentru a crea spatiu sub buton