M-am hotarat sa pasesc in lumea webdesign. Dupa multe lecturi pe internet si dupa cum am fost sfatuita, am ales HTML, Dreamweaver si Adobe Photoshop pentru ca este mai usor. Pasii sunt multi, marunti si greu de parcurs si am decis ca fiecare lectie pe care o voi invata si fiecare tutorial pe care-l voi face o sa-l prezint aici din doua motive:
1. Repetitia este mama invataturii, repetand voi retine mai bine.
2. Poate acest blog facut in pasi marunti va mai ajuta pe cineva.
Voi incepe sa invat bazele HTML-ului in Notepad dupa care voi trece la Dreamweaver
Cine doreste sa invete pas cu pas cu mine este binevenita (binevenit)

Adobe Photoshop : Aplicarea unui tatuaj


Ca sa aplicam tatuaje este simplu. Am cautat pe internet si am gasit o multime de tatuaje care pot fi aplicate. Cel mai bine se aplica cele speciale (negru sau colorat pe fond alb) dar se pot aplica si diverse imagini, numai ca efectul nu este la fel de intens.
In fotografia de mai sus am folosit acest tatuaj:




Acum am sa aplic altul.



Deschidem poza pe care vrem sa lucram si poza cu tatuajul. Le facem ferestre mai mici, click stanga pe tatuaj, tinem apasat si-l tragem peste poza.
Schimbam Layer-ul nou format in mod Multiply.



Tot in acelasi Layer dam sus pe Edit apoi Free Transform pentru am mari sau micsora tatuajul ca sa se incadreze cat mai bine pe corp.
Dupa ce l-am modificat dam Enter.
Apoi tot de sus de la Edit dam pe Transform -> Warp
Acum putem indoi si curba tatuajul tragand de colturile patratelor pana cand se muleaza cat mai bine pe corp si pare cat mai real.
Este de preferat ca modificarile sa fie facute cat mai incet pentru ca este cam dificil sa aducem imaginea distorsionata la forma initiala.



Apoi marim poza ca sa fie cat mai usor de lucrat cu ea si folosind Erase Tool incepem sa stergem partile din tatuaj care nu sunt pe piele.



Cu cat setam unealta Erase Tool mai mica cu atat conturul sters va fi mai exact. Eu am folosit 9px. Fiecare dupa rabdarea lui.
Dupa ce am terminat de sters, am dat la Image (sus) -> Adjustments -> Hue/Saturation si am umblat putin la Lightness pentru a estompa putin negrul care era prea puternic pentru lumina din poza si pentru a parea un tatuaj mai vechi.



Aplicand tatuaje color pe fotografii alb negru putem obtine efecte deosebite: