M-am hotarat sa pasesc in lumea webdesign. Dupa multe lecturi pe internet si dupa cum am fost sfatuita, am ales HTML, Dreamweaver si Adobe Photoshop pentru ca este mai usor. Pasii sunt multi, marunti si greu de parcurs si am decis ca fiecare lectie pe care o voi invata si fiecare tutorial pe care-l voi face o sa-l prezint aici din doua motive:
1. Repetitia este mama invataturii, repetand voi retine mai bine.
2. Poate acest blog facut in pasi marunti va mai ajuta pe cineva.
Voi incepe sa invat bazele HTML-ului in Notepad dupa care voi trece la Dreamweaver
Cine doreste sa invete pas cu pas cu mine este binevenita (binevenit)

Adobe Photoshop : Setari utile

Dupa ce lucram ore in sir si facem salvari peste salvari atunci cand credem ca ce am lucrat are cat de cat rezultatul dorit, ne trezim ca facem o greseala si nu ne putem intoarce la partea unde totul parea OK.
Se poate seta undo sa revenim cat mai mult la ce am lucrat inainte.

Edit -> Preferences -> Performance
La History States - cu cat setam valoarea mai mare cu atat ne putem intoarce cat mai mult cu Undo.
La Cache Levels - cu cat e mai mare valoarea cu atat reactioneaza mai bine programul.
La Enable OpenGL (sau 3D) acceleration - daca bifam creste viteza

Photoshop poate papa pana la 1 Gb de memorie si poate crea si cativa Gb de fisiere temporare.
Daca vreti sa mai alocati loc pentru salvarile temporare mai bifati inca o partitie sau doua la Scratch Disks

Toate astea daca avem un computer care ne permite.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu